GY.I.K

 
Rendeléssel Kapcsolatos Gyakori Kérdések:

  1. Hogyan küldhetek virágot és ajándékot?
  2. Rendelhetek telefonon vagy email-en?
  3. Lehetséges az aznapra történő kiszállítás?
  4. Hova küldhetek virágot és ajándékot?
  5. A virágok vázával együtt kerülnek kiszállításra?
  6. Hogyan használhatom fel hűségpontjaimat?
  7. Vasárnapra is küldhetek virágot?
  8. Megadhatom, hogy pontosan mikor szállítsák ki az általam kiválasztott virágcsokrot és ajándékot?
  9. Mi a különbség a ’M’, ’L’ méretek között?
  10. Miért szükséges megadnom a telefonszámomat?
  11. Hogyan gondozzam a virágaimat?
  12. Tudnak ajánlani B2B lehetőségeket kiszállításra?
  13. Mennyire pontosan mutatják a képek azt a virágcsokrot amit elküldök?
  14. Nem tudok megrendelést leadni…
  15. Választhatok-e üdvözlőkártyát a csokorhoz?

Fizetéssel Kapcsolatos Gyakori Kérdések:

  1. Milyen bankártyákat fogadnak el?
  2. Mikor terhelik meg a bankkártyámat a fizetendő összeggel?
  3. Mennyire biztonságos megadnom a bankkártya adataimat az interneten?
  4. Milyen fizetési lehetőségeim vannak a bankkártyás fizetésen kívül?

Szállítással Kapcsolatos Gyakori Kérdések:

  1. Mi történik amikor leadom a megrendelésem?
  2. Hogyan ellenőrízhetem megrendelésem állapotát?
  3. Hogyan módosíthatom vagy törölhetem megrendelésemet?
  4. Honnan tudom, hogy pontosan mennyi a szállítási költség?
  5. Hogy tudok virágot küldeni, ha a települést nem találom a listában?
  6. Hogyan tudok más országba virágot küldeni?
 
Ügyfélszolgálattal Kapcsolatos Gyakori Kérdések:
  1. Hogyan tudok kapcsolatba lépni az Escada ügyfélszolgálatával?
  2. Melyek a leggyakoribb problémák a rendelésekkel kapcsolatban?
  3. Mi a szállítási szabályzat?
  4. Mi az ügyfélszolgálat nyitva tartási ideje?
  5. Mit csináljak, hogy ha elfelejtettem a belépéshez szükséges jelszavam?
  6. Mit csináljak, ha a rendszer nem fogadja el a jelszavam?
  7. Hogyan tudok a hírlevélről leiratkozni?
 
Rendelés:
 
 
Ez egyszerű! Látogasson el honlapunkra vagy látogassa meg partner üzleteinket.
Regisztráljon oldalunkon, mely nem több mint két perc és nézelődjön a kategóriák között vagy csak az oldalon böngészve találjon rá álmai csokrára. Miután kiválasztotta a megfelelő virágcsokrot és ajándékot a rendszer automatikusan végig fogja vezetni Önt a vásárláson, mely alapján mi megkapjuk a megfelelő információkat a sikeres virágkiszállításhoz!
 
 
A legbiztonságosabb és leghatékonyabb módja a megrendelésnek, ha honlapunkon keresztül teszi azt meg. www.escadaviragkuldes.hu
 
 
Igen, lehetséges. Természetesen függ attól, hogy melyik városba vagy országba szeretné virágcsokrát eljuttatni. A megrendelés és a szállítás közötti időtartam Budapesten minimálisan négy óra, vidéken minimálisan tíz óra és külföldön pedig három munkanap. 
 
 
Gyakorlatilag bárhová legyen az Magyarországon belül vagy a világ bármely pontja. Amennyiben nem találja a település nevét ’település listánkban’, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Skype: viragkuldes
 
 
Vázáink a virágcsokrokhoz külön vásárolandók meg.
Azonban kivételt képeznek azon csokraink, melyek leírásban szerepel, hogy az ár tartalmazza a vázát is! Ezen virágcsokrainkat természetesen vázával együtt szállítjuk.
 
 
Az Escada hűségpont rendszeréről itt kaphat bővebb tájékoztatást.
 
 
Igen, a vasárnapi virágkiszállítás is lehetséges.
Vasárnapi kiszállítás kizárólag délelőtt és csak bizonyos településeken lehetséges. Megrendelés előtt érdeklődjenek!
 
 
A szállítás nyitvatartási időben történik!
Rendszerünk automatikus felajánlja kiválasztásra, hogy mikor történjen meg a kiszállítás. Azonban felhívjuk figyelmét, hogy a késői órákban leadott másnap reggeli kiszállításoknál ezt nem tudjuk garantálni. Illetve a szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni, melyek között kivételt képeznek az esküvői illetve kegyeleti virágok.
Budapesten belül legkorábban 4 óra, vidéken pedig legkorábban 10 óra múlva tudunk szállítani.

Budapest és vonzáskörzetében a megadott minimális időintervallum 1 óra (pl. 17:00 - 18:00 között), vidéken pedig a napszak a mérvadó (pl. délelőtt, délután) amikor a csokrok kézbesítését biztosítani tudjuk, pontos időpontra meghatározva nem.

Szombat délutánni vidéki kiszállítás megrendelése előtt mindenképpen érdeklődjenek!
Vasárnapi kiszállítás kizárólag délelőtt és csak bizonyos településeken lehetséges. Megrendelés előtt érdeklődjenek!


Kiszállítás a következő intevallumokban lehetséges:
 
  • Hétfő – Péntek                                                        10:00 - 19:00
  • Szombat                                                                  10:00 - 14:00
  • Vasárnap és ünnepnap                                        10:00 - 12:00
 
Ez az opció arra ad lehetőséget, hogy több pénz ráfordítással arányosan nagyobb virágcsokrot küldhessen szeretteinek.
A virágcsokor képeken az 'M' méretű csokor látható.
 
 
Azért szükséges minden elérhetőséget megadni, hogy ügyfélszolgálatunk szükség esetén, mint cím egyeztetés, visszaigazolás stb. fel tudja Önnel venni a kapcsolatot. Ügyfélszolgálatunk csak akkor fogja megkeresni Önt, ha ennek feltétlenül szükségességét érzi.
 
 
A legideálisabb, ha egy világos szobában a direkt napfénytől óvva tartjuk a virágokat. Fontos, hogy a vágott virágok alatt legalább két naponta cserélje a vizet és vágja vissza a szárakat kb. 1.5 cm –t, hogy azok minél tovább frissek maradjanak.
 
 
Igen! Az Escada Virágküldő Szolgálat rendelkezésre áll az üzleti ajándékok küldése terén is. Ajánlat kérését a visszajelzes{kukac}escadaviragkuldes.hu email címre tudja elküldeni.
 
 
A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék előfordulhat, hogy a kiválasztott csokor valamelyik összetevője nincs készleten. Ilyen esetben az Escada fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson. Kérjük bővebb információért olvassa el Üzletszabályzatunkat!
 
 
Kérjük ellenőrízze le, hogy minden adatot helyesen adott meg! Amennyiben továbbra sem sikerül megrendelését leadnia, vegye fel nyitvatartási időben a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik kézséggel állnak az Ön rendelkezésére!
Skype: viragkuldes
 

Természetesen van lehetősége kártyát mellékelni a virágcsokorhoz. A kártyához csatolhat üzenetet is.
A szállítási adatok megadásakor van erre lehetősége. A rendszer automatikusan fel fogja ajánlani a lehetőséget.

 
Fizetési mód:
 
 
Webáruházunkban a következő típusú bankártáykat fogadjuk el; Visa, Master Card, American Express, Electron (nem dombornyomott), Maestro.
 
 
Kérjük mielőtt véglegesíti megrendelését feltétlenül ellenőrizze, hogy helyesen adta meg bankkártya adatait. A fizetendő összeg a megrendelést követően azonnal levonásra kerül a megadott bankkártyához tartozó bankszámláról.
 
 
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának  semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!
 
 
Lehetőség van további fizetési lehetőségre, melyek a következők; rózsaszín postai csekk, banki átutalás, PayPal és OTPay.
Ezen fizetési módozatokról bővebb információt itt kaphat.
 
 
Szállítás:
 
 
A megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazoló levelet küld a regisztrációkor megadott email címre. A visszaigazoló levél minden olyan információt tartalmaz, melyet a megrendelés folyamán megadott az Escada Virágküldő Szolgálatnak. A virágküldeménye illetve ajándéka kiszállításnak megtörténtekkor egy újabb levelet kap a szállítás sikerességéről. Megrendelésének állapotát belépés után Ön bármikor ellenőrizheti a rendeléshez kapott azonosítóval. Kérjük amennyiben visszaigazoló levelünket nem kapja meg ellenőrizze azt a ’levélszemét’ listában is!
A visszaigazoló e-mail esetleges Levélszemét/ Bulk /Spam mappába kerülését megakadályozhatja, ha e-mail címünket visszajelzes{kukac}escadaviragkuldes.hu-t felveszi a címlistájába!
 
 
Megrendelése állapotát, belépés után bármikor ellenőrizheti a ’rendelés állapot’-ra kattintva a megrendeléshez kapott azonosító alapján.
 
 
Virágcsokra és ajándéka kézbesítésekkor rendszerünk automatikus visszaigazoló levelet küld a kiszállítás sikerességéről!
Kérjük amennyiben visszaigazoló levelünket nem kapja meg ellenőrizze azt a ’levélszemét’ listában is! 
 
Minden a rendeléshez kapcsolódó módosítás esetleges lemondás az ÁSzF figyelembe vételével, az ügyfélszolgálatunkon keresztül történik. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot, akik kézséggel állnak az Ön rendelkezésére.
Skype: viragkuldes
 
 
A szállítási költségek pontos részleteiről itt tájékozódhat!
 
 
Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
 
Skype: viragkuldes
 
 
Az Escada Virágküldő Szolgálat nemzetközi partnerei segítségével a világ szinte összes országába küldhet virágcsokrot, meglepve ezzel szeretteit, ismerőseit!
Online Nemzetközi virágküldés szolgáltatásunkat partneroldalunk a TheFlowerBird.com segítségével veheti igénybe.

A TheFlowerbird.com a világ egyik vezető nemzetközi virágküldő szolgálatának tagjaként kiemelkedően megbízható szolgáltatást nyújt.
Bankkártyás és PayPal fizetés is lehetséges
Természetesen bármilyen kérdése merülne fel kérjük vegye fel velük a kapcsolatot vagy keresse fel budapesti partnerüzletünket személyesen!

 
Ügyfélszolgálat:
 
 
Az Escada ügyfélszolgálata nyitva tartási időben kézséggel áll az Ön rendelkezésére. Ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken érhető el:
  • E-mail: visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu
  • Tel.: (+36)-30-933-9570 vagy (+36)-30-863-2297
  • Skype: CSAK HÍVÁST TUDUNK FOGADNI!  My status

Az www.escadaviragkuldes.hu ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje.

Nyitvatartás:

  • Hétfő – Péntek                                                       08:00 - 18:00
  • Szombat                                                                 10:00 - 14:00
  • Vasárnap és ünnepnap                                       10:00 - 12:00
 
A hiányosan megadott címzett adatok. Nagyon fontos, hogy minden adatot, amire a virágküldéshez szükség van pontosan adjon meg, hiszen a kézbesítés ezek alapján történik!
 
 
A szállítás szabályairól itt olvashat bővebben.
 
 
Az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje. Nyitvatartási idő itt.
 
 
Amennyiben elfelejtette jelszavát a regisztrált email címre kérhet egy újat az ’elfelejtett jelszó’ gombra kattintva. A későbbiekben, a belépést követően ezt módosíthatja a Profiljában.
 
 
Kérjük igényeljen egy új jelszót email címe megadásával az itt található link alatt.
 
 
Kérjük, írjon az ügyfélszolgálat email címére levelet vagy a hírlevélben szereplő ’leiratkozás’ gombra kattintva tegye azt meg.