ÁSZF

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Florawesome Kft., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló (“Megrendelő”) minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.
A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely információ utólagosan is hozzáférhető.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.

A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Általános kereskedelmi feltételek

Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:

  • A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon
  • megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
  • A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
  • A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • A virágkötők egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a Megrendelő kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen a Megrendelő által a kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap a címzett, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit a Megrendelő választott.
  • Tekintettel arra, hogy a virág egy friss termék, lehetséges, hogy az a választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten, így annak összetevőjének helyettesítése megengedett.
  • A megjelenített kiegészítő termék (pl.: váza, kosár, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
  • Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
  • A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem ad ki.
  • Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
  • A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár

  • A megjelenített termékek (virágcsokor, virágkompozíció, asztaldísz, virágkosár, virágdoboz, ajándékcsomag, gourmet ajándékdoboz, kiegészítő termékek: váza, alkoholos italok, ajándéktárgy, koszorú, kegyeleti csokor stb.) csak online rendelhetők házhoz szállítással.
  • A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • A termékek ára Magyar Forintban értendő és tartalmazza az Áfát és a csomagolási díjat illetve az üdvözlőkártyát és vagy kegyeleti szalagot.
  • A termék ára a képen látható 'tároló edény' (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön a termék leírásban nincsen feltüntetve.
  • A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét, amely részleteiről bővebben ITT OLVASHAT. A szállítási költség az irányítószám és a termék alapján kerül meghatározásra.
  • A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
  • A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
  • Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére - különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.

Szállítási feltételek

  • A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
  • A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Szolgáltató szervezi.
  • A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
  • A megrendelés és a szállítás közötti időtartam az ügyfélszolgálati munkaidő alatt, Budapesten minimálisan négy óra, vidéken minimálisan tíz óra. A nemzetközi rendelések esetén, a partner virágküldő szolgáltató általános szerződési feltételei az irányadók.
  • Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
  • A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak.
  • A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy, ha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített feldolgozási és teljesítési időközöktől eltérjen.
  • Amennyiben a megrendelés a megadott időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy kártérítésre nincs lehetőség.
  • Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
  • Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés érdekében.
  • A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a címzett nem tartozik a kiszállítás időpontjában a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben átvehető – címzett vagy Megrendelő által - vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető a címre való újra szállítás.
  • Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda, kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
  • Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
  • Vasárnap és ünnepnapokon történő szállítás csak előre egyeztetéssel lehetséges. Ennek hiányában a megrendelt szállítások esetén előfordulhat 1-2 napos eltérés a kért szállítási dátum és a kézbesítés dátuma között.
  • Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
  • A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
  • Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
  • Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.

Kézbesítési feltételek

  • A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék átvételre kerüljön.
  • Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
  • Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
  • Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot elfogadja. A szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időponton kerül teljesítésre.
  • Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4. napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés céljáért.

ESCADA hűségpontgyűjtő rendszer

Az escadaviragkuldes.hu webáruház hűségpontgyűjtő rendszerének keretén belül a regisztrált Megrendelők vásárlásait, hűségpontokkal jutalmazza. Minden megrendeléskor a megrendelt termékek értéke után kiszámításra kerülnek a
hűségpontok. A megrendelt termékek bruttó értékének 10%-a íródik jóvá a Megrendelő virtuális számláján.

A vásárlással gyűjtött pontok azonnal jóváírásra kerülnek, így a pontok akár a következő vásárlásnál is felhasználhatók.

Hűségpont gyűjtő rendszer felhasználásának feltétele

Hűségpont az escadaviragkuldes.hu web áruházban regisztrált felhasználók számára adható.
A hűségpont vissza nem téríthető, át nem ruházható, készpénzre semmilyen körülmények között át nem váltható.

Hűségpontok jóváírás és beváltás

A webáruház a regisztrált felhasználók számára egy virtuális számlát nyit, melyre automatikusan jóváírásra kerülnek a sikeres vásárlásért kapott pontok.

A hűségpontok 1:1 arányban válthatók be, vagyis 1 hűségpont 1 Ft-nak felel meg. A hűségpontok kizárólag egyszerre használhatóak fel. Pl. olyan nincs, hogy a vásárlás értékét a hűségpontokkal csökkentse, a felhasználás csak abban az esetben érvényes,
ha a vásárlás teljes összegét hűségpontokkal fizeti ki a Megrendelő.

Az áruházban megvásárolható valamennyi termék megvásárlása esetén jár a hűségpont, beleértve az akciós termékeket is.

A megrendelés során a Fizetési mód kiválasztásánál adható meg, ha hűségpontokkal szeretné a Megrendelő kiegyenlíteni a vásárlásának összegét.

Hűségpont egyenleg

A regisztrált felhasználó a webáruházba történő bejelentkezés után, bármikor tájékozódhat virtuális hűségpont számlájának egyenlegéről. a ’Profil’ menüpont alatt elkülönítetten látható az addig összegyűjtött hűségpontok összege.

Hűségpont egyenleg lejárati ideje

Amennyiben a hűségpontokhoz nem adódik újabb vásárlás 2 naptári éven belül, akkor a pontok törlődnek.

Csomagküldés információk

  • A termékeket a Szolgáltató partnere a DPD/SPRINTER szállítja és munkanapokon 8-18 között kézbesíti.
  • Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő értesítést kap.
  • A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadóak
    https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/  
    https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf
  • A termékek kis tételszámú kézműves termékek ezért, készlethiány esetén a hiányzó terméket, azonos minőségű termékkel helyettesíthető.
  • Minőségbiztosítási okokból a nyári hónapokban a csokoládé termékeket nem szállíthatók.
  • Országos szállítás esetén bizonyos termékek helyettesítésre kerülnek.

Visszaküldés

  • Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
  • Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
  • A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
  • A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
  • Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.

Elállás joga

  • Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, úgy amennyiben a termék átvételre került reklamációnak, elállásnak helye nincs.
  • A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
  • A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide. 
  • A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 3 munkanapon belül nem vonható vissza.

Adatkezelés 

  • Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere illetve amennyiben az a kézbesítéshez szükséges. (Pl: futárszolgáltat - a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
  • Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
  • Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
  • A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
  • A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő nem kéri azok törlését.
  • A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.
  • A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu e-mail címen kérheti.
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
  • A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.
  • Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató

Jogvita

  • A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
  • A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
  • A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
  • A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.
     

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési
Feltételeket bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek
módosítását jogszabály kizárja.

Szolgáltatói információ

Cég megnevezése FlorAwesome Kft.
Cég székhelye 1116 Budapest, Torma u. 6.
Cég adószám 14008568-2-43
Cégjegyzékszám 01-09-884465 (Fővárosi Cégbíróság)
Csomagküldő kereskedelmi  
tevékenység és kereskedelmi
tevékenység
nyilvántartásba vétele (XI. Ker.
Önkormányzat)
2925-1-B/2012

 

Bankszámlaszámok:

Forint (HUF) átutalás esetén:

Bank:                                        OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám:                11711003-20011363-00000000
IBAN:                                         HU 06 11711003-20011363-00000000
SWIFT:                                      OTPVHUHB

Euro (EUR) átutalás esetén:

Bank:                                      OTP Bank Nyrt
Bankszámla szám:              11763110-34051881-00000000
IBAN:                                       HU 18 11763110-34051881-00000000
SWIFT:                                    OTPVHUHB

 
KAPCSOLAT - ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.

E-mail visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu
Telefonszám (+36)-30-863-2297, (+36)-30-9339-570
Fax (+36)-1-424-5523
Skype viragkuldes

 

A portál internetes hátterét a PointFive Kft. biztosítja.
Szolgáltató törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar
tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódex betartására. Kérjük,
tegyen Ön is hasonlóan.
A Netikett-ről bővebben itt olvashat.
A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.

Online bankkártyás és Paypal fizetési információk.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

  • Budapest2500 Ft 
  • Budapesti agglomeráció egyes települései4000 Ft

    Agglomerációs települések listája
    Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csobánka, Csömör, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pécel, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisvörösvár, Pomáz, Solymár, Szentendre, Szigetszentmiklós, Telki, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vecsés, Veresegyház

     
  • Kiemelt Magyarországi települések: 3000 Ft

    Kiemelt települések listája:
    Ajka, Baja, Balatonboglár, Balatonfüred, Barcs, Békés, Békéscsaba, Berettyóújfalu, Bicske, Bonyhád, Cegléd, Celldömölk, Csongrád, Csorna, Csurgó, Dabas, Debrecen, Dombóvár, Dorog, Dunaföldvár, Dunaújváros, Edelény, Eger, Esztergom, Füzesabony, Gyomaendrőd, Gyöngyös, Győr, Gyula, Hajdúszoboszló, Hatvan, Hévíz, Hódmezővásárhely, Jánoshalma, Jászberény, Kalocsa, Kaposvár, Kapuvár, Karcag, Kazincbarcika, Kecskemét, Keszthely, Kisbér, Kiskőrös, Kiskunfélegyháza, Kiskunhalas, Kiskunmajsa, Kisvárda, Komárom, Komló, Körmend, Kőszeg, Makó, Mátészalka, Mezőkovácsháza, Mezőkövesd, Miskolc, Mohács, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, , Nagykáta, Nagykőrös, NyíregyházaOrosháza, Oroszlány, Ózd, Paks, Pápa, PécsRecsk, Répcelak, Rétság, Salgótarján, Sátoraljaújhely, Siófok, Sopron, Sümeg, Szarvas, Százhalombatta, Szeged, Szekszárd, Székesfehérvár, Szentes, Szentgotthárd, Szigetvár, SzolnokSzombathelyTamási, Tapolca, Tata, Tatabánya, Tihany, Tiszafüred, Tiszaújváros, Tiszavasvári, Törökszentmiklós, Vác, Várpalota, VeszprémZalaegerszeg, Zirc

     
  • A fent kiemelt településeket leszámítva Magyarországon szinte bárhová: 5000 Ft

    Áraink tájékoztató jellegűek. A szállítási költség az irányítószám alapján kerül meghatározásara.