ÁSZF
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Florawesome Kft., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló (“Megrendelő”) minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.
A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely információ utólagosan is hozzáférhető.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.
Ügyfélszolgálat
Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a Florawesome Kft. (1116. Budapest, Torma u. 6.) által az Escadaviragkuldes.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: e-mail cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Általános kereskedelmi feltételek
Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:
- A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
- A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
- A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- A virágkötők egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a Megrendelő kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen a Megrendelő által a kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap a címzett, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit a Megrendelő választott.
- Tekintettel arra, hogy a virág egy friss termék, lehetséges, hogy az a választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten, így annak összetevőjének helyettesítése megengedett.
- A megjelenített kiegészítő termék (pl.: váza, kosár, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
- Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
- A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem ad ki.
- Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
- A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár
- A megjelenített termékek (virágcsokor, virágkompozíció, asztaldísz, virágkosár, virágdoboz, ajándékcsomag, gourmet ajándékdoboz, kiegészítő termékek: váza, alkoholos italok, ajándéktárgy, koszorú, kegyeleti csokor stb.) csak online rendelhetők házhoz szállítással.
- A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- A termékek ára Magyar Forintban értendő és tartalmazza az Áfát és a csomagolási díjat illetve az üdvözlőkártyát és vagy kegyeleti szalagot.
- A termék ára a képen látható 'tároló edény' (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön a termék leírásban nincsen feltüntetve.
- A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét, amely részleteiről bővebben ITT OLVASHAT. A szállítási költség az irányítószám és a termék alapján kerül meghatározásra.
- A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
- A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére - különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.
Szállítási feltételek
- A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
- A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Szolgáltató szervezi.
- A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
- A megrendelés és a szállítás közötti időtartam az ügyfélszolgálati munkaidő alatt, Budapesten minimálisan négy óra, vidéken minimálisan tíz óra. A nemzetközi rendelések esetén, a partner virágküldő szolgáltató általános szerződési feltételei az irányadók.
- Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
- A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak.
- A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy, ha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített feldolgozási és teljesítési időközöktől eltérjen.
- Amennyiben a megrendelés a megadott időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy kártérítésre nincs lehetőség.
- Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
- Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés érdekében.
- A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a címzett nem tartozik a kiszállítás időpontjában a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben átvehető – címzett vagy Megrendelő által - vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető a címre való újra szállítás.
- Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda, kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
- Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
- Vasárnap és ünnepnapokon történő szállítás csak előre egyeztetéssel lehetséges. Ennek hiányában a megrendelt szállítások esetén előfordulhat 1-2 napos eltérés a kért szállítási dátum és a kézbesítés dátuma között.
- Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
- A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
- Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
- Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.
Kézbesítési feltételek
- A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék átvételre kerüljön.
- Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
- Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
- Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot elfogadja. A szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időponton kerül teljesítésre.
- Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4. napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés céljáért.
ESCADA hűségpontgyűjtő rendszer
Az escadaviragkuldes.hu webáruház hűségpontgyűjtő rendszerének keretén belül a regisztrált Megrendelők vásárlásait, hűségpontokkal jutalmazza. Minden megrendeléskor a megrendelt termékek értéke után kiszámításra kerülnek a
hűségpontok. A megrendelt termékek bruttó értékének 10%-a íródik jóvá a Megrendelő virtuális számláján.
A vásárlással gyűjtött pontok azonnal jóváírásra kerülnek, így a pontok akár a következő vásárlásnál is felhasználhatók.
Hűségpont gyűjtő rendszer felhasználásának feltétele
Hűségpont az escadaviragkuldes.hu web áruházban regisztrált felhasználók számára adható.
A hűségpont vissza nem téríthető, át nem ruházható, készpénzre semmilyen körülmények között át nem váltható.
Hűségpontok jóváírás és beváltás
A webáruház a regisztrált felhasználók számára egy virtuális számlát nyit, melyre automatikusan jóváírásra kerülnek a sikeres vásárlásért kapott pontok.
A hűségpontok 1:1 arányban válthatók be, vagyis 1 hűségpont 1 Ft-nak felel meg. A hűségpontok kizárólag egyszerre használhatóak fel. Pl. olyan nincs, hogy a vásárlás értékét a hűségpontokkal csökkentse, a felhasználás csak abban az esetben érvényes,
ha a vásárlás teljes összegét hűségpontokkal fizeti ki a Megrendelő.
Az áruházban megvásárolható valamennyi termék megvásárlása esetén jár a hűségpont, beleértve az akciós termékeket is.
A megrendelés során a Fizetési mód kiválasztásánál adható meg, ha hűségpontokkal szeretné a Megrendelő kiegyenlíteni a vásárlásának összegét.
Hűségpont egyenleg
A regisztrált felhasználó a webáruházba történő bejelentkezés után, bármikor tájékozódhat virtuális hűségpont számlájának egyenlegéről. a ’Profil’ menüpont alatt elkülönítetten látható az addig összegyűjtött hűségpontok összege.
Hűségpont egyenleg lejárati ideje
Amennyiben a hűségpontokhoz nem adódik újabb vásárlás 2 naptári éven belül, akkor a pontok törlődnek.
Csomagküldés információk
- A termékeket a Szolgáltató partnere a DPD/SPRINTER szállítja és munkanapokon 8-18 között kézbesíti.
- Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő értesítést kap.
-
A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadóak
https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/
https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf - A termékek kis tételszámú kézműves termékek ezért, készlethiány esetén a hiányzó terméket, azonos minőségű termékkel helyettesíthető.
- Minőségbiztosítási okokból a nyári hónapokban a csokoládé termékeket nem szállíthatók.
- Országos szállítás esetén bizonyos termékek helyettesítésre kerülnek.
Visszaküldés
- Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
- Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
- A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
- A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
- Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
Elállás joga
- Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, úgy amennyiben a termék átvételre került reklamációnak, elállásnak helye nincs.
- A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
- A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide.
- A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 3 munkanapon belül nem vonható vissza.
Adatkezelés
- Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere illetve amennyiben az a kézbesítéshez szükséges. (Pl: futárszolgáltat - a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
- Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
- Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
- A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
- A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő nem kéri azok törlését.
- A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.
- A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu e-mail címen kérheti.
- A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
- A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.
- Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató
Jogvita
- A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
- A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
- A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
-
A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési
Feltételeket bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek
módosítását jogszabály kizárja.
Szolgáltatói információ
Cég megnevezése | FlorAwesome Kft. |
Cég székhelye | 1116 Budapest, Torma u. 6. |
Cég adószám | 14008568-2-43 |
Cégjegyzékszám | 01-09-884465 (Fővárosi Cégbíróság) |
Csomagküldő kereskedelmi | |
tevékenység és kereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vétele (XI. Ker. Önkormányzat) |
2925-1-B/2012 |
Bankszámlaszámok:
Forint (HUF) átutalás esetén:
Bank: OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám: 11711003-20011363-00000000
IBAN: HU 06 11711003-20011363-00000000
SWIFT: OTPVHUHB
Euro (EUR) átutalás esetén:
Bank: OTP Bank Nyrt
Bankszámla szám: 11763110-34051881-00000000
IBAN: HU 18 11763110-34051881-00000000
SWIFT: OTPVHUHB
KAPCSOLAT - ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.
visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu | |
Telefonszám | (+36)-30-863-2297, (+36)-30-9339-570 |
Fax | (+36)-1-424-5523 |
Skype | viragkuldes |
A portál internetes hátterét a PointFive Kft. biztosítja.
Szolgáltató törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar
tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódex betartására. Kérjük,
tegyen Ön is hasonlóan.
A Netikett-ről bővebben itt olvashat.
A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.
Online bankkártyás és Paypal fizetési információk.
- Budapest: 2500 Ft
-
Budapesti agglomeráció egyes települései: 4000 Ft
Agglomerációs települések listája:
Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csobánka, Csömör, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pécel, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisvörösvár, Pomáz, Solymár, Szentendre, Szigetszentmiklós, Telki, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vecsés, Veresegyház
-
Kiemelt Magyarországi települések: 3000 Ft
Kiemelt települések listája:
Ajka, Baja, Balatonboglár, Balatonfüred, Barcs, Békés, Békéscsaba, Berettyóújfalu, Bicske, Bonyhád, Cegléd, Celldömölk, Csongrád, Csorna, Csurgó, Dabas, Debrecen, Dombóvár, Dorog, Dunaföldvár, Dunaújváros, Edelény, Eger, Esztergom, Füzesabony, Gyomaendrőd, Gyöngyös, Győr, Gyula, Hajdúszoboszló, Hatvan, Hévíz, Hódmezővásárhely, Jánoshalma, Jászberény, Kalocsa, Kaposvár, Kapuvár, Karcag, Kazincbarcika, Kecskemét, Keszthely, Kisbér, Kiskőrös, Kiskunfélegyháza, Kiskunhalas, Kiskunmajsa, Kisvárda, Komárom, Komló, Körmend, Kőszeg, Makó, Mátészalka, Mezőkovácsháza, Mezőkövesd, Miskolc, Mohács, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, , Nagykáta, Nagykőrös, Nyíregyháza, Orosháza, Oroszlány, Ózd, Paks, Pápa, Pécs, Recsk, Répcelak, Rétság, Salgótarján, Sátoraljaújhely, Siófok, Sopron, Sümeg, Szarvas, Százhalombatta, Szeged, Szekszárd, Székesfehérvár, Szentes, Szentgotthárd, Szigetvár, Szolnok, Szombathely, Tamási, Tapolca, Tata, Tatabánya, Tihany, Tiszafüred, Tiszaújváros, Tiszavasvári, Törökszentmiklós, Vác, Várpalota, Veszprém, Zalaegerszeg
-
A fent kiemelt településeket leszámítva Magyarországon szinte bárhová: 5000 Ft
Áraink tájékoztató jellegűek. A szállítási költség az irányítószám alapján kerül meghatározásara.