AJÁNDÉKKÜLDÉS szállítási információk
Általános szállítási információk - ajándékcsomag
- Munkanapokon 11 óráig beérkezett és fizetett rendelések legkorábban a rendelést követő munkanapon szállíthatók.
- A 11 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követő 2. munkanapon kézbesíthetők.
- Kézbesítés csak munkanapokon, 8:00 és 17:00 óra között.
- Ajándékcsomag kiszállítása hétvégén, kizárólag virággal együtt történő megrendelés esetén lehetséges, min. 2 napos előrendeléssel. Ez irányú igényét, kérjük a szállítási rovatban tüntesse fel vagy keressen minket elérhetőségeinken.
- A csomagok szállítását külső futárszolgálat végzi, melynek szállítási feltételei az irányadók.*
- Időpontra nem kérhető a csomagkézbesítésre, csak a nap (dátum) mérvadó.
- Országos szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos szállítási eltérés.
- Az ár tartalmazza a csomagolást és a kísérőkártyát is.
- A csomag fantázianeve nem kerül feltüntetésre a csomagon.
- Termékek többnyire kis tételszámú kézműves termékek. Készlethiány esetén a hiányzó termék, azonos minőségű termékkel kerülnek helyettesítésre.
- Minőségbiztosítási okokból a nyári hónapokban a csokoládé termékek kizárólag Budapesten belül kerülhetnek szállításra.
- Ajándékcsomag és virág termék együttes rendelése esetén előfordul, hogy a két termék külön kerül kiszállításra.
- Hétvégi és aznapi kiszállításhoz kérjük, a megrendelés előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
- A megrendelés leadásával a megrendelő elfogadja és igazolja, hogy az alkohol tartalmú csomagok címzett és/vagy átvevője elmúlt 18 éves. A megrendelő elfogadja, hogy amennyiben az alkoholos italt tartalmazó ajándékcsomagot nem tudja 18 éven felüli személy átvenni, úgy az nem kerül átadásra. Kétség esetén a kézbesíthető kérheti az címzett és/vagy átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomag nem adható át. Ilyen esetekben az újbóli kiszállítás csak további szállítási költség kiegyenlítése után lehetséges.
- Az ajándékcsomag átvételekor, a címzett/átvevő igazolja, hogy a küldeményt sérülésmentesen és hiánytalanul átvette.
- Az estleges minőségi vagy mennyiségi kifogás esetén, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
- Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
- A megrendelt termék/termékek átvétele visszautasításra kerül, úgy a megrendelést teljesítettnek tekintendő és átvételéről a megrendelő gondoskodik.
- A kiszállítás napján 15 óráig, sem a címzett, sem a megrendelő nem elérhető a megadott elérhetőségek alapján, úgy a meghiúsult kézbesítés miatt az esetleges minőségromlás, illetve a határidők be nem tartásáért a szolgáltatást biztosító felek nem felelősek.