ÁSZF
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Florawesome Kft., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló (“Megrendelő”) minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.
A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely információ utólagosan is hozzáférhető.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.
Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a Florawesome Kft. (1116. Budapest, Torma u. 6.) által az Escadaviragkuldes.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. emelet), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok, szállítási cím adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/
Általános kereskedelmi feltételek
Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:
- A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
- A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
- A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- A virágkötők egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a Megrendelő kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma kompozíció nem létezik. Szolgáltató és partnerei mindent megtesznek azért, hogy a kiválasztott termékhez hasonló (virágkötészet, szín, forma) kerüljön kiszállításra. Tekintettel arra, hogy a virág egy friss termék, lehetséges, hogy az a választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten, így annak összetevőjének helyettesítése megengedett.
- A megjelenített kiegészítő termék (pl.: váza, kosár, doboz, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
- Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, virágkötészeti stílusában és méretében hasonló terméket szállítson.
- A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem ad ki.
- Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
- A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár
- A megjelenített termékek (virágcsokor, virágkompozíció, asztaldísz, virágkosár, virágdoboz, ajándékcsomag, gourmet ajándékdoboz, kiegészítő termékek: váza, alkoholos italok, ajándéktárgy, koszorú, kegyeleti csokor stb.) csak online rendelhetők házhoz szállítással.
- A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- A termékek ára Magyar Forintban értendők, tartalmazzák az Áfát és a csomagolási díjat illetve az üdvözlőkártyát és vagy kegyeleti szalagot.
- Az üdvözlőkártya/kegyeleti szalag ingyenes, minden a weboldalon található termékhez automatikusan kapcsolható térítésmentes termék.
- Az ingyenes/promóciós/bónusz/térítésmentes termékek (pl. üdvözlőkártya, ingyenes szállítás stb.) nem a megrendelt szolgáltatás része, így ezek nem képzik reklamáció vagy visszatérítés alapját.
- A termék ára a képen látható 'tároló edény' (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön a termék leírásban nincsen feltüntetve.
- A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét, amely részleteiről bővebben ITT OLVASHAT. A szállítási költség az irányítószám és a termék alapján kerül meghatározásra.
- A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
- A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
- Amennyiben nagymértékű változás történik a virágok beszerzési árában és emiatt az ár a megrendelés és a szállítás közötti időtartamban jelentősen megváltozik, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot az ár változtatására vagy a megrendelés törlésére. Minden ilyen eset a Megrendelővel egyeztetésre kerül.Amennyiben a megrendelő a megváltozott áron a szolgáltatásra nem tart igényt, úgy a rendeléstől elállhat és a megrendelés sztornózásra kerül.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére - különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.
Szállítási feltételek
- A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
- A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Szolgáltató szervezi.
- A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
- Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre.
- A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak.
- A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
- A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy, ha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített feldolgozási és teljesítési időközöktől eltérjen.
- Amennyiben a megrendelés a megadott időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy kártérítésre nincs lehetőség.
- Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
- Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés érdekében.
- A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a címzett nem tartozik a kiszállításkor a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben átvehető – címzett vagy Megrendelő által - vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető azonos városban az újra szállítás.
- Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda, kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
- Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
- Temetésre történő szállítás esetén a temetőbe szállítás garantált, a sírhoz vagy ravatalhoz történő nem.
- Vasárnap és ünnepnapokon történő szállítás csak előre egyeztetéssel lehetséges. Ennek hiányában a megrendelt szállítások esetén előfordulhat 1-2 napos eltérés a kért szállítási dátum és a kézbesítés dátuma között.
- Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
- A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
- Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
- Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.
Kézbesítési feltételek
- A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék, átvételre kerüljön.
- Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
- Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
- Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot elfogadja, vagyis a szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időpontban kerül teljesítésre.
- Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4. napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés céljáért.
Fizetési feltételek
Bankkártyás fizetési lehetőség
Szolgáltató részére a SimplePay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor a Megrendelő átirányításra kerül a SimplePay biztonságos fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház a Megrendelő kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!
Bankkártyás fizetés esetén az alábbi adatok szükségesek:
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a Megrendelő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)
Az alábbi kártya típusok használhatók a Szolgáltató oldalán:
Visa / MasterCard / American Express / Electron / Maestro
A kártya adatokat (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a SimplePay fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően a Bank automatikusan átirányítja a Megrendelőt, a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtani az azonosítási eljárást.
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, a Megrendelő értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a Szolgáltató webáruház felületére.
Amennyiben a Megrendelő az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
PayPal™ fizetési lehetőség
A PayPal™ egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott.
A PayPal™ elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról.
Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni, illetve továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához.
Banki átutalás
Banki átutalással történő vásárlások esetén, a kompozíció/ajándék kiszállítására csak annak ellenértékének, a Szolgáltató bankszámlájára beérkezése után van lehetőség. A belföldi banki átutalás átfutási ideje átlagosan 1 munkanap. Nemzetközi banki utalások akár több munkanapot is igénybe vehetnek.
A kiszállítási dátum előtt minimum 12 órával szükséges, hogy a megrendelt termék/szolgáltatás ellenértéke a Szolgáltatóhoz beérkezzen.
ESCADA hűségpontgyűjtő rendszer
Az escadaviragkuldes.hu webáruház hűségpontgyűjtő rendszerének keretén belül a regisztrált Megrendelők vásárlásait, hűségpontokkal jutalmazza. Minden megrendeléskor a megrendelt termékek értéke után kiszámításra kerülnek a
hűségpontok. A megrendelt termékek bruttó értékének 10%-a íródik jóvá a Megrendelő virtuális számláján.
A vásárlással gyűjtött pontok azonnal jóváírásra kerülnek, így a pontok akár a következő vásárlásnál is felhasználhatók.
Hűségpont gyűjtő rendszer felhasználásának feltétele
Hűségpont az escadaviragkuldes.hu web áruházban regisztrált felhasználók számára adható.
A hűségpont vissza nem téríthető, át nem ruházható, készpénzre semmilyen körülmények között át nem váltható.
Hűségpontok jóváírás és beváltás
A webáruház a regisztrált felhasználók számára egy virtuális számlát nyit, melyre automatikusan jóváírásra kerülnek a sikeres vásárlásért kapott pontok.
A hűségpontok 1:1 arányban válthatók be, vagyis 1 hűségpont 1 Ft-nak felel meg. A hűségpontok kizárólag egyszerre használhatóak fel. Pl. olyan nincs, hogy a vásárlás értékét a hűségpontokkal csökkentse, a felhasználás csak abban az esetben érvényes,
ha a vásárlás teljes összegét hűségpontokkal fizeti ki a Megrendelő.
Az áruházban megvásárolható valamennyi termék megvásárlása esetén jár a hűségpont, beleértve az akciós termékeket is.
A megrendelés során a Fizetési mód kiválasztásánál adható meg, ha hűségpontokkal szeretné a Megrendelő kiegyenlíteni a vásárlásának összegét.
Hűségpont egyenleg
A regisztrált felhasználó a webáruházba történő bejelentkezés után, bármikor tájékozódhat virtuális hűségpont számlájának egyenlegéről. a ’Profil’ menüpont alatt elkülönítetten látható az addig összegyűjtött hűségpontok összege.
Hűségpont egyenleg lejárati ideje
Amennyiben a hűségpontokhoz nem adódik újabb vásárlás 2 naptári éven belül, akkor a pontok törlődnek.
Csomagküldés információk
- A termékeket a Szolgáltató partnere a GLS/DPD/SPRINTER szállítja és munkanapokon 8-18 között kézbesíti.
- Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő értesítést kap.
- A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadóak
- https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/
https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf - A termékek kis tételszámú kézműves termékek ezért, készlethiány esetén a hiányzó terméket, azonos minőségű termékkel helyettesíthető.
- Minőségbiztosítási okokból a nyári hónapokban a csokoládé termékeket nem szállíthatók.
Torta küldési információ
- A torták/sütemények 5 napig tökéletesen megőrzik minőségüket így, ha hétvégén van szüksége tortára kérjen pénteki szállítást.
- Kiváló minőségű és természetes alapanyagok felhasználásával készülnek a torták/sütemények.
- Fontos, hogy a hagyományos és paleo torták/sütemények nem teljesen elkülönített helyiségben készülnek, így súlyos glutén érzékenység esetén, olyan helyről rendeljen, ami 100%-osan gluténmentes üzem.
- A torták/süteményeket az EGEK Cukrászat Kft. partnercég készíti, ezért ezeknél a termékeknél a partnercég vállalja a teljes minőségi felelősséget, és az ő általános szerződési feltételei is irányadók.
Kellékszavatosság, Termékszavatosság
Tekintettel arra, hogy a virágkompozíciók, torták, sütemények egyedi, gyorsan romló termékek, így szavatossági jog érvényesítése iránti igényt a kiszállítást követő 72 órán belül terjeszthet elő a Megrendelő. Az élővirág kompozíciók és más élővirág termékek esetében a Ptk. 6:158. §. szerinti vélelem nem érvényesül.
Kellékszavatosság
Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Megrendelő - választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a szállítástól számított 72 órán belül közölni, ezen idő elteltével kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Megrendelő a Florawesome Kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított 72 órán belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve szolgáltatást a Florawesome Kft. nyújtotta.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő- választása szerint - kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti a Megrendelő.
Visszaküldés, Visszatérítés
- Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
- Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
- A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
- A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
- Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
- A Szolgáltató a termékek vételárát téríti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.
- Azon megrendelések esetén, ahol ingyenes/promóciós/kedvezményes/bónusz/térítésmentes termék lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás, üdvözlőkártya stb.), úgy ezek az összegek kedvezménynek van tekintve és nem kerülnek visszatérítésre a Megrendelőnek.
- A visszaküldött termékek esetében a Szolgáltató a kifizetett összeget a lehető leghamarabb, de legkésőbb az értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül visszaterhelteti a Megrendelés értékét kiegyenlítő Félnek (Megrendelő - vevőnek), viszont az esetleges használt promóciós kódok és egyéb kedvezmények nem kerülnek visszatérítésre. A befizetett összeg visszaterhelését a Szolgáltató a Megrendelés értékét kiegyenlítő Félnek (Megrendelő - vevő) a tranzakciós számlájára teljesíti.
Elállás joga
- Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, így amennyiben az átvételre került, reklamációnak, elállásnak helye nincs.
- A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
- A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide.
A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 3 munkanapon belül nem vonható vissza.
Panaszkezelés
A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Florawesome KFT.
Levelezési cím: 1116 Budapest, Torma u. 6.
Telefonszám: +36309339570, +363098632297
(munkanapokon 09-17 óra között, szombaton 10-13 óra között)
E-mail cím: visszajelzes{kukac}escadaviragkuldes.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig megőriz, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát, a személyesen közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek azonnal átadja.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében postára adja, e-mailben megküldi.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások/egyeztetések során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes, valamint Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását.
Békéltető Testületek elérhetőségeit a következő linken keresztül érheti el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
A Megrendelő számára továbbá a fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. (részletes információ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap)
Bírósági eljárás kezdeményezése: A Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által létrehozott honlapon a fogyasztóknak lehetőségük van arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen a felületen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
45/2014 Korm. rendelet szerinti elállási jog: Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által forgalmazott termékek gyorsan romló, nem előre gyártott, egyedi igény szerint készült termékek, valamint azokat a Megrendelő megrendelése, utasítása alapján, kifejezett kérésre állítja elő a Szolgáltató (partnere) így a Megrendelőket nem illeti meg a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállási jog.
Adatkezelés
- Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere illetve amennyiben az a kézbesítéshez szükséges. (Pl.: futárszolgáltat - a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
- Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
- Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
- A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
- A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő nem kéri azok törlését.
- A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.
- A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu e-mail címen kérheti.
- A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
- A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.
- Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató
Jogvita
- A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
- A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
- A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
- A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési
Feltételeket bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek
módosítását jogszabály kizárja.
Szolgáltatói információ
Cég megnevezése | FlorAwesome Kft. |
Cég székhelye | 1116 Budapest, Torma u. 6. |
Cég adószám | 14008568-2-43 |
Cégjegyzékszám | 01-09-884465 (Fővárosi Cégbíróság) |
Csomagküldő kereskedelmi | |
tevékenység és kereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vétele (XI. Ker. Önkormányzat) |
2925-1-B/2012 |
Bankszámlaszámok:
Forint (HUF) átutalás esetén:
Bank: OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám: 11711003-20011363-00000000
IBAN: HU 06 11711003-20011363-00000000
SWIFT: OTPVHUHB
Euro (EUR) átutalás esetén:
Bank: OTP Bank Nyrt
Bankszámla szám: 11763110-34051881-00000000
IBAN: HU 18 11763110-34051881-00000000
SWIFT: OTPVHUHB
KAPCSOLAT - ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.
visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu | |
Telefonszám | (+36)-30-863-2297, (+36)-30-9339-570 |
A portál internetes hátterét a PointFive Kft. biztosítja.
Szolgáltató törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar
tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódex betartására. Kérjük,
tegyen Ön is hasonlóan.
A Netikett-ről bővebben itt olvashat.
A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.